فکر میکنید باهوشید ولی...ولی چی؟

سلام....

چرا انقدر دیر به دیر؟واقعا!

خب من وقتم کمه تو 60 جا فعالیت کنم خب کم کم مجبورم آپ کنم دیگه...

یه دلیل دیگشم اینه که این چند روزه خیلی داغون بودم, اعصاب اینا یخدی...

اینم گفتم بگم یه وقت به کسی بی احترامی نشه فک کنه ما سر کار میزاریمش...

ولی در کل دیگه هدفی برای زیستن ندارم...خب این دنیا دیگه منو ارضا نمیکنه...

مردم تکراری...تکراری تکراری

آدمایی که فکر میکنن فقط خودشون میفهمن...

خودشون فکر میکنن...

بهترین لباس رو خودشون انتخاب میکنن...

بهترین موزیک ها رو خودشون گوش میدن...

بهترین روش زندگی رو روش خودشون میدونن...

همه رو ابله فرز میکنن جز خودشون...

ایرادای همه رو میبینن جز خودشون...

خودشون خودشون خودشون...

متکبرهای بدبخت...

دوست دارم هر چی فش تو دنیا هستش به اینا بدم...*****ها.

همین خود خود(و یا همان منم منم)گفتن خود نشانه ی نفوذ شیطان هست...

میگید نه فیلم وکیل مدافع شیطان رو ببینید تا منظورم رو بهتر متوجه شید...

من از این دسته از آدما خیلی بدم میاد...خیلی!

به خاطر منم که شده چند لحظه سکوت...اعصابم خرابه!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

منتظر یه آپ خیلی خیلی خیلی گنده باشید...احتمالا تا2-3 روز دیگه...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
Amin BHB یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ق.ظ http://youthanasia.blogsky.com

آخ آخ بمیرم برات!
کچل بدرد نخور بی استفاده!

دوست که میگن همینه...!
دشمن از روبه رو بهت ضربه میزنه ولی دوست از پشت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد