Rock and Metal News

امین من epn ام قطع اینو بزار تو انجمن...!



بر اساس گزارش پرتال موسیقی وب سایت Zvuki.ru ، پسر 13 ساله ی نروژی با پخش موسیقی هوی متال از تلفن همراه خود از حمله گرگ ها جلوگیری کرد. این حادثه در بخش مرکزی ِ شهری در نروژ با نام Rakkestad حادث شد.


4 گرگی که در زمان بازگشت او از مدرسه به خانه در مسیر ظاهر شده بودند ، با اصواتی که از تلفن همراه او پخش شده بود ترسیده و فرار کردند. آهنگی که جان پسر را نجات داد از گروه Thrash Metal با نام Megadeth بود.

پسر گفت که به او توضیح داده شده بود که در هنگام مواجه با گرگ ها برای دوری از حمله ی آنها نباید گریخت ، بلکه به آنها حمله کرد.


در متن خبر اعلام نشده که کدام آهنگ از Megadeth برای گرگ ها پخش شده ولی مطمئنا اگر اون آهنگ She-Wolf ()بود واکنش گرگ ها متفاوت می شد! و یا حتی اگر دست بر قضا Live For The Kill از Amon Amarth پخش می شد قبل از به پایان رسیدن آهنگ گرگ ها پسر را تماما نوش جان کرده بودند!


منبع:Heavy metal saves Norwegian boy from wolves | STRANGE BUT TRUE | RIA Novosti






نظرات 6 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ب.ظ

تماس که نمی گیری تا برات از خطر بعضی شوخیها تو فضای مجازی و قصه ی شکل گیری فیس بوک یه توضیحاتی بدم. عکسها نصفشون خوب بود خصوصا قصه ی آقا گرگه. اما بدون شک وقتی هدف آدم شرکت تو دانشگاه و زندگی تو این آب و خاک باشه بعضی شوخیها دقیقا هم به نفع جاسوسهای سایبری تموم میشه و هم سابقه ت رو برای ورود به هر جایی به .... میده. سابقه ای که به هیچ وجه قابل پاک شدن نیست. حتما میگی زیادی.... ولی ماهم چیزهایی میدونیم که ... قبل از اینکه دیر بشه برای فعالیتهای مجازی خودت یه برنامه ریزی و مرزگذاری در نظر بگیر من قصد تو رو میدونم اما نفعش بی تردید برای دیگرانه شک نکن. ذر ضمن اگر جایی خواستی جمله ای از نویسنده ای رو ذکر کنی من برای باز کردن مطلب در خدمتم. به زودی میفهمی از چی صحبت میکنم و اصلا نیازی نیست که چیزی رو بهت ثابت کنم. دنیا و آدمها همیشه پشت پرده نیستند. دوستدار تو علیرضا.

Amin BHB دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ق.ظ

مال منم فرت شده!

Ellin دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ

ای این مرتیکه!
دیو بی پدر! منجی زیر مجموعه ای از عالم بشریت شد!
خاک بر سر دیشب اومده بود تو خوابم! کلی فحشش دادم صبح جات خالی!
خودم موندم این بشر رو دوست دارم یا ازش بدم میاد، مهم نیست اصلا در واقع!
خوبی شما؟
گفتم نظر بارونت کنم ذوق کنی!
الان مرذوقی؟

آره نه آره نه آره نه....
آؤه!

سید مهدی موسوی پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ http://bahal14.persianblog.ir

Amin BHB دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ب.ظ

آپ کن مردک!

سامیه چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ http://samieh-n.blogfa.com

سلام...
خیلی ممنون که اومدین وبم و به سوالا جواب دادین ... مختصر و کوتاه
وبتونم خیلی باحاله...و متنوع ... عکس هایی که گذاشتید خیلی با حال بودن

سلام...
خواهش...
ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد